דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כותבים באנגלית - כובשים קהלים בינלאומיים 

מאת    [ 13/06/2010 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 3010 פעמים ]

 

אילו בעלי מקצוע מתאימים להיות כותבים באנגלית? האם אנגלית ברמה של שפת אם מספיקה? האם יש הבדל בין כתיבה באנגלית שיווקית לאירופה לעומת כתיבה שיווקית באנגלית אמריקאית?

אלה רק מקצת מהשאלות שעולות בקרב מי שאי פעם ניסה לשלוח אימייל, מצגת, פלאייר או לכתוב אתר אינטרנט הפונה לקהלי יעד בחו"ל.

כאשר מדובר בכתיבה לצרכים שיווקיים, לא מספיק להיות דובר אנגלית, אפילו לא ברמה של שפת אם. כותבים באנגלית לאינטרנט צריכים להיות כאלה שעשו עסקים בניכר, ששלחו אימיילים אמריקאיים, שלחצו ידיים אירופאיות, שמבינים את הקודים השונים ואת קהלי היעד השונים. יודע כל מי שעשה עסקים בחו"ל - הקודים העסקיים שונים ממדינה למדינה. מי שפסע אל תוך פגישה אמריקאית אי פעם יכול היה להבחין מיד (או אחרי עשר שניות לערך) שהצורה בה עושים עסקים בחו"ל, שונה מאוד מהתרבות העסקית בישראל. לטוב ולרע, כמובן. דוגמה פשוטה - אם קיבלתם אי פעם אימייל "אמריקאי", ודאי הבחנתם בשיטת ה"סנדביץ'" הידועה - גם אם האימייל מכיל בשורת איוב (או שסתם עסקינן באימייל שכל מטרתו היא לומר לכם "לא תודה") - הוא ייפתח במחמאה. משם יעבור האימייל לדון בבשורת האיוב, בשפה מאוד חיובית, כמובן, ולסיום וסיכום - הוא ייסגר באמירה חיובית נוספת.

יש שיגידו "בצביעות מדובר", ויש שיבינו שמדובר בהתנהלות עסקית אחרת. טובה יותר? טובה פחות? אין צורך להגדיר, חשוב רק להבין שכך עושים עסקים עם אמריקאים. או שתדברו בקודים שלהם, או שתפסידו לקוחות. חד וחלק.

ובשוק גלובלי ומורכב, חברות המתחרות בשוק הבינלאומי צריכות לעמוד בסטנדרטים שיווקיים גבוהים. חלק מהותי מהסטנדרט העסקי הוא לנסח תכנים שיווקיים בהתאם לקהל המטרה, בסגנון המתאים ובסיועם של כותבים באנגלית מנוסים. כותבים באנגלית בעלי ניסיון, ידע והתמחות בשירותי כתיבה באנגלית שיווקית, ידעו לאפיין את קהלי היעד, ולכוון תוכן שיווקי כך שיקלע לטעמם, ויהיה אפקטיבי במיוחד. הם אלו שידעו לכתוב מסרים שיגרמו לקהלי היעד שלכם בניכר לשלוח אימייל, להתקשר, ואפילו לרכוש.

כותבים באנגלית שיווקית - מי שעשו עסקים מחוץ לישראל

בבואכם להעסיק כותבים באנגלית שיווקית, כדאי שתפנו לא רק לאלה המדברים אנגלית ברמת שפת אם, ואפילו לא מספיק לפנות למי שנולד בחו"ל. נסו לוודא שאתם מעסיקים כותבים באנגלית שגדלו ועבדו באירופה ובארה"ב, ויודעים כיצד לשווק לאנשי עסקים בניכר. כתיבה באנגלית דורשת מומחיות, ידע וניסיון שאין לרבים.

נשמח לסייע לכם בשירותי כתיבה באנגלית ולספק לכם כותבים באנגלית בעלי עבר עסקי מפואר באירופה ובארה"ב.

 

אייל מרקוס, מייסד ומנכ"ל חברת התוכן ספלאש. המציעה תוכן שיווקי לאינטרנט - כתיבת תוכןכתיבה שיווקיתכתיבה באנגלית והפקת סרטוני תדמית. צרו עימנו קשר כעת: href="mailto:kesher@splashing.co.il" kesher@splashing.co.il">target="_blank">kesher@splashing.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב